آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز معکوس کلیه خود را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز معکوس کلیه خود را

آیا ممکن است برای بیمار به دیالیز معکوس KidneysIs آنها این امکان را برای بیمار به دیالیز برای معکوس کردن کلیه خود را؟ همانطور که همه ما می دانیم که آسیب کلیه ها سخت به تعمیر، با این حال اگر بیمار می تواند درمان مناسب قبل از بافت کلیه خود را دریافت می رود شکست کاملا، آنها را یک شانس به آنها را معکوس کنید.
چه درمانی برای معکوس کلیه های آسیب دیده مفید است؟
برای بیمار نارسایی کلیه بافت کلیه را می توان به سه نوع، که بافت های سالم، بافت آسیب دیده و بافت نکروز تقسیم شده است. همانطور که در بالا بافت نکروز ذکر نشده می توانید دوباره معکوس شود، به طوری که اگر ما می خواهیم برای بازگرداندن بافت کلیه ما نیاز به ترمیم بافت آسیب دیده است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید بافت کلیه آسیب دیده توسط چهار عملکرد اصلی آن است، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگ های خونی هستند بازگرداند. پس از بافت ترمیم شده بود، مواد تشکیل دهنده فعال در این دارو آنها را از آسیب بیشتر محافظت می کند، بنابراین برای جلوگیری از عملکرد کلیه از رفتن به پایین. که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیمار به دیالیز می تواند از شر دیالیز به تدریج.
اما در اینجا من به شما یادآوری کنم که به عنوان یک بیمار دیالیز شما باید این درمان زودتر را، زودتر می توانید آن را دریافت کنید، بیشتر اثر درمانی شما می توانید دست یابد.
اگر شما می خواهید برای احیای کلیه های خود را یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: